Ako nakupovať


Objednanie tovaru v internetovom obchode obuvame.sk je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr v hornej časti stránky kategóriu, v ktorej sa výrobok nachádza. Následne si vyberte produkt, o ktorý máte záujem.

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo PRIDAŤ DO KOŠÍKA. V pravom hornom rohu sa zobrazuje hodnota tovaru v nákupnom košíku. Teraz môžte ďalej nakupovať, alebo kliknúť na tlačidlo KOŠÍK a dokončiť objednávku.

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo KOŠÍK v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov Description: Snímka obrazovky 2015-03-20 o 6.57.42.png, prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika .
  • Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo PREJSŤ K OBJEDNÁVKE

Dodacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky.
  • Pokiaľ ste už u nás niekedy nakupovali, kliknite na tlačidlo “Som registrovaný zákazník”. Objaví sa prihlasovacie okno, do ktorého zadáte svoj e-mail ako uživateľské meno a svoje heslo a kliknete na „PRIHLÁSIŤ“. Ak ste svoje heslo zabudli, môžete si ho nechať poslať na e-mail. Kliknite na tlačidlo Obnoviť heslo. Potom už len stačí zadať svoj e-mail, ktorý ste použili pri registrácii a kliknúť na tlačidlo „OBNOVIŤ HESLO“. Na e-mail vám príde nové heslo a inštrukcie, ako ho použiť.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, odznačte „Dodacie údaje sú iné ako fakturačné“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „POKRAČOVAŤ V OBJEDNÁVKE

Doprava a platba:

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku, alebo platbou vopred na účet 

Súhrn objednávky:

  • Táto stránka je určená na celkovú kontrolu objednávky. Je tu vidieť všetok tovar, ktorý si chcete objednať, zvolená doprava, fakturačná a doručovacia adresa a konečná cena s DPH.
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko “Poznámka”, ktoré je určené na dodatočné informácie
  • Pokiaľ ste našli v prehľade nejakú chybu, kliknite na tlačidlo „Späť k doručovacej adrese“ a chybu opravte. Po opravení sa opäť vráťte do časti košíka SÚHRN OBJEDNÁVKY“
  • Pokiaľ je všetko v poriadku, kliknite na tlačidlo „Záväzne potvrdiť objednávku“, objednávka sa odošle, a zobrazia sa informácie o tom, že vaša objednávka bola úspešne odoslaná.

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail, že sme vašu objednávku do systému v poriadku obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0907800744. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Potvrdenie objednávky:

  • Po spracovaní objednávky našim obchodníkom, vám zašleme potvrdzujúcu e-mailovú správu, že vašu objednávku potvrdzujeme a že sme schopní tovar doručiť. Ak nie je možné objednávku z akéhokoľvek dôvodu doručiť, budete telefonicky alebo e-mailom o tejto skutočnosti bezodkladne informovaní.